Arkadaşlar merhaba;
Sözüm daha çok firma sahipleri ve freelancer çalışanlara.
Bazı günler o kadar verimli ve motive bir şekilde çalışırız ki çok fazla iş hallederiz, dolu dolu geçer. Ve o gün gerçekten güzel adımlar atılmış olur, verimli geçmiş olur.
Ama bazı günler de vardır ki gün boyu sadece 1 iş halledebilmişsinizdir.
Evet önceliklendirme için eisenhower matrisi var, zaman yönetimi için pomodoro tekniği var.
Peki sizin verimlilik ve işbitiricilik sırrınız nedir? Post it yapıştırmak mı ajandaya yazmak mı? Telefonu uçak moduna almak mı?
Uzun zamandır yapmayı planladığım 2 şeyi dün ajandama yazdım ve bugün ışık hızında hallettim.
Ben düzenli olarak çok verimli çalışıyorum, birçok iş başarıp bitiriyorum diyen var mı acaba aramızda