evime ilk defa internet bağlatacağım türknetten 50 mbps vdsl anlaştım bugün türk telekomdan bir ekip gelip telefon direğinde port açtı kendileri sana en fazla 16 mbps internet alabilrsin fazla almazsın mağdur olursun dedi sizce ne yapmalıyım iptal mı etmeliyim