Ya herkes konuşmuşta kafasına göre konuşmuş kendine mantıklı gelecek şekilde konuşmuş hocam sen expert raporunu al mahkemeye git başvur km alırken experde yazar zaten güncel km yi ve araca yaptığın masrafları çıktı olarak al git mahkemene hakkını ara hem expere hemde arkadaşa davanı aç