PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu ben bunların kontrol mekanizmasını anlamıyorum. Aynı tema, aynı içerik. Sitelerden biri onay aldı tek seferde. Biri de sebep olarak "Düşük değere sahip içerik" diye red alıyor. Neden böyle oluyor. Herşey aynı iki sitenin de.
Hocam işte Google o yüzden Google Sen anlasan Google olamazdı.