Hocam böyle anlatmışsınız da ne malum satan kişinin ya da eksperin hatası olduğu? 1.5 ay yattı diyorsunuz, usta tanıdık mıydı ki koşulsuz şartsız ona güveniyorsunuz belki ondan kaynaklı? Forumda okuduğuma eminim aracını ustaya teslim edip hurda yığını olarak geri alan üstüne dava kaybeden birisi vardı, çürüme olan aracı neden aldınız onu da merak ediyorum zaten.