yani allah aşkına, arabayı almadan önce ekspere soktunuz tamam, allah bilir o eksperde karşı tarafın tanıdığıdır. yahu döşemelerin altından çamur çıktı diyorsunuz. çürükleri var diyorsunuz ? yani hayatında ilk defa araba gören birisi bile şöyle bir eğilir altına köşelere kaput altına bagaj içine bakar çürük çarık var mı diye. madem anlamıyorsunuz çevrenizden birisiyle niye gitmeyi akıl edemiyorsunuz ? hadi onu da geçtim. ekspere soktun, neden o arabanın dilinden anlayan ustayada götürmezsiniz ki ? yazık değil mi o kadar paran gitmiş ve hala gidecek ? aklınız nerdeydi hocam ?