gecemor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Python candır, 9 yıl önce python öğrendiğimde ilk kodumu web scraping yaparak, otomatik vpn config oluşturma üzerine yazmıştım. O gün bugündür web scraping veya network işiyle uğraşmadığım bir projem olmadı, yapıştı resmen üzerime Ben de genelde sabit kişilerle çalışmayı seviyorum, çünkü projeleriyle ilgili bir şeye sıfırdan bile başlasanız karşındaki kişinin kafa yapısını anlayıp çoğu zaman leb demeden leblebiyi anlıyosunuz. O yüzden her projede yeni kişilerle çalışmak hem vakit kaybına yol açıyor hem de gereğinden fazla efor sarf etmenize neden oluyor.

Kısacası sizi çok iyi anlıyorum, fakat maalesef telefonda görüşmeyi hiç sevmem. Genelde telegram üzerinden yazışarak iletişim kurarım. Şu sıralar göz gezdireceğim projeler var, ama tanışmak ve ne tür projeler ile ilgileniyosunuz vs konuşmak isterseniz. https://t.me/gecemor telegram üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Eğer anlaşırsak müsait oldukça beraber çalışabiliriz.
Teşekkürler yukarıda yazdığım proje ile ilgilenirseniz dönüş yaparsınız hocam