mesajların sonunda B100 B012 gibi rakamlar yazar onun hangi firmaya ait olduğunu bulun arayın görüşmeyi kayıt edin ve söyleyin görüşmeler yayıt alıyorum diye sizin b*** bu numara neyse oradan birdaha msaj almak isyemiyorum diye söyleyin .
ben öyle kurtuldum