Ölüm Allah'ın emri evimizde bekliyoruz inşallah 😀 ecelden kaçılmaz burdan kacsanda ecel geldiyse başka yerde yakalanirsin onda göç edenlerden ölümden korkan insanlardır ecelden kaçılmaz hocam
kardeşim ne alakası va. o zaman çatışma olan bir yerde mermilerin arasına dal ecel geldiyse bulur diye. i
ya da kanser olunca tedavi olma, ne de olsa ecelim geldiyse ölürüm diye.
bunlar sana mantıklı geliyor mu? gelmiyor değil mi? aynı şekilde yazdıgın şeyde inanılmaz mantıksız.
islamda da önce tedbir sonra tevekkül vardır. sen tedbirini almıyorsan, bile bile olacağı belli depremde başına çökecek evde oturuyorsan bunun da intihardan farkı yoktur. tedbir alan insanları da "ölümden korkup kaçıyorlar" gibi saçma sapan bir tavırla eleştirme lütfen. o insanlar kendilerine bahşedilen aklı kullanıyorlar, tedbir alıyorlar imkanları dahilinde.