İnşallah olmaz da bana bi tık istanbulu boşaltma işi gibi geliyor bu deprem falan, ha oladabilir ama istanbulun boşalması hem ekonomi açısından hem refah açısından ordaki insanlar için en azından baya iyi olur çok yığılma var orda.
Birde insanlar ne yapabilir ki zaten olacak da olsa olmayacak da olsa, ben mesela şuan yaşadığım yeri bırak binada deprem olacağını söyleseler gene de gidemem yani öyle taşınmak falan kolay bir şey mi?