1) Kurulu işletim sistemleri hepsi aynı mı? Örnek: windows10 gibi.
2) İşletim sistemi windows 10 diyelim. Peki buna uygun hataları giderilmiş deepfreeze sürümü mü kullanıyorsun?
3) Güç seçeneklerinden gelişmiş seçeneklerden prize takılıyken hiç birşey yapma gibi ayarlarınız doğru mu?
4) deepfreeze standart yada bir kişinin enterprise sürümü ile hazırladığı standart sürümünü rastgele internetten bularak mı indirdin de kuruyorsun. Çünkü enterprise sürümünden standart sürüm oluştururken zamanlama ile kapatma ayarlaması yapılarak oluşturulmuş olan indirmiş ve onu kuruyorda olma ihtimaliniz var.
5) Kurduğunuz bilgisayarların işlemci macunlarını yenilediniz mi? Ramlari yeteri kadar büyük mü?
Şimdilik bunlar aklıma gelenler. Net cevabınıza göre üstüne düşünebiliriz.