Merhaba arkadaşlar,öyle bir anda wi-fi simgesi kayboluyor sonra internet kesiliyor. Ağı sıfırla yapıp bilgisayarı yeniden başlattığımda ise düzeliyor. Bunun sebebini veya çözümünü bilen var mı? son 2-3 gündür böyle yapıyor. Açıkçası vanguard'tan şüpheleniyorum. Ağın bağlantısını kesiyor gibi ama eminde değilim