unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ve ekibini yaptıkları filmden sonra izlemeyi bıraktım.

Günümüz olaylarını çekip, iğneleyici laflarla film yapmışlar. Sinemadakiler de buna gülüyordu yarıda bıraktım çıktım.

Merhabalar, yarıda bırakıp çıkmanız saygısızlık olmuş gibi sanki. Çünkü bir şeyi sonuna kadar izlemeden bir eleştiri yapmak oldukça saçma olacaktır. Örnek vermek gerekirse x konusu hakkında görüşürken bir anda konunun yarısında "ben gidiyorum" diyerek konuşmanızı sonlandırsam hoş olmayacaktır.

Film öncesinde zaten birden fazla fragman yayınlandı. Keşke onları izleyerek gitseydiniz... İyi forumlar