Sadece kapanan cihazlarda toolwiz kullanmayı deneyin. Problem devam ediyorsa işletim siteminden kaynaklı veya cihaz ısınmasına bağlı olabilir.
Ek olarak ilgili cihazlarda güncelleme yapılmamış olabilir, kişiler güncellemeyi yapıyor ve başlatıyor olabilirler istemeden.
Toolwiz çok eski kaldığı için galiba başlangıcta onu kurmuştum ama bilgisayarları bozdu hepsini sistem geri yüklemeden geri döndürmek zorunda kaldım bazısı sürekli aç kapa yapıyordur hiç windows gelmiyordu ama sürekli yeniden başlatıyordu. Bazısında açık olan uygulama hesaplarından çıkış yaptı vb. sorunlarla karşılaştım.