Hocam saat olarak fazla çalışmanın yanı sıra çok düzensiz.
Haftanın 6 günü bir de haftasonları dahi çalışıyorsunuz , hiç kendinize ayıracak vaktiniz olmayacak şekilde saatler ayarlanmış , sabah birşey yapamazsınız , öğlen çalışıyorsunuz akşama kadar , o saatlerden sonra da birşey yapılmaz , haftasonunuz da dolu olduğu için perşembe off olduğunuz için o zaman da birşey yapılmaz , iş sosyal hayatınıza ve piskolojinize olumsuz etki edecektir.

Bu arada çalışma saatiniz 58 Saat
14.576,59 TL brüt almanız gerekiyor aylık minimum.
Fazla mesaileriniz ödenmiyorsa iş akdinizi anında feshedip , istifa edip dava açabilirsiniz.
Eğer severek gidiyorsanız , memnunsanız veya başka çareniz yoksa devam edin , değilseniz bence derhal sonlandırın işinizi.