aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan ne durumda aktif mi pasif mi bilmiyorum hocam ama,
ilk başladığında (şubat -mart gibi) tüm ŞARTLARI sağlamam rağmen 2 ay uğraştırdırlar, çıkmadı - verilmiyor - onaylamıyor vs.. hatta o süreçte özel bankalra bile yönlenmiştim yüksek faize rağmen..
en sonunda kısmet oldu ve kredi çıktı. 0,69 ile mütahit in belirlediği üst limitten kullanmıştım.
Sormak istediğiniz bir şey varsa yardımcı olmak isterim..
yanlız gidip te şartlarını falan sormayın da
Not : 0,69 kredi kullanabilmeniz için ilk şart alacağınızın evin "0" ve satan kişinin/firmanın banka ile "0,69" için anlaşma yapmış olması lazım. Yoksa zaten kullanamıyorsunuz..!

EDİT: 0,99 içinde evin exper değeri 2 milyonu geçmemsi gerekiyor.
2 ay boyunca bu işlerle uğraşınca her şeyini öğrenmiştim hatta 4 kere exper parası ödemiştim...
Kaç çektiniz hangi bankadan?