ethemtezcan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz gibi kullanamıyoruz hocam çünkü stripe Türkiye bankalarına doğrudan çekim vermiyor öyle bir durum olsa doğrudan kendi şirket hesaplarımıza çekim işlemi yaparız. Avrupa ülkelerindeki banka hesaplarına çekim işlemi yapılıyor o yüzden wise gibi sistem arıyoruz. Oradaki kullanıcılara verilen banka hesapları avrupa ülkelerinde.
Pep'in verdiği USD, GBP, EUR hesaplarıda avrupa hesabı zaten hocam. neyse siz bilirsiniz