Bahsettiğiniz gibi kullanamıyoruz hocam çünkü stripe Türkiye bankalarına doğrudan çekim vermiyor öyle bir durum olsa doğrudan kendi şirket hesaplarımıza çekim işlemi yaparız. Avrupa ülkelerindeki banka hesaplarına çekim işlemi yapılıyor o yüzden wise gibi sistem arıyoruz. Oradaki kullanıcılara verilen banka hesapları avrupa ülkelerinde.
Pep'in verdiği USD, GBP, EUR hesaplarıda avrupa hesabı zaten hocam. neyse siz bilirsiniz