VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PEP kullanın hocam, dolar, euro, gbp ve try ile ödeme alabiliyorsunuz. Pep kart ile her yerde harcama yapabiliyorsunuz vs. Wise ile çok benzer sadece sundukları para birimi sayısı kısıtlı.
Öneriniz için teşekkür ederiz fakat biz pos üzerinden ödeme alıyoruz ve stripe dışında ibr pos kullanmamız şuan da mümkün değildir o yüzden başka pos yerine wise gibi ödeme alabileceğimiz bir sistem lazım sadece.