Arkadaşlar Merhaba,

Çağrı merkezi gibi bir yerde işe başladım yazılımcı olarak fakat biraz donanım işi yaptırıyorlar. Neyse konumuz bu değil şuan zaten Deepfreeze yüklememi istediler bilgisayarlara. Deepfreeze kurduğum bilgisayarlardan bazıları bilgisayarı açtıkdan 10-15 dakika sonra yeniden başlatıyor. Bazıları da 1-2 saat sonra yeniden başlatıyor ama yüksek çoğunluğunda hiç bir problem olmuyor. Bunun sebebi nedir? Bilgisayarların hepsi farklı fakat aynı özelliklerdeki bilgisayarlardan da bazıları kapanıyor bazıları kapanmıyor. Çağrı merkezi tarzı bir yerde olduğu için çağrıda gidiyor bir de çoğunlukla 2 gün önce kurulumu yaptım bu gün böyle bir sorun gerçekleşiyor. İnternetten ne kadar aratsamda tam olarak böyle bir sorun ile karşı karşıya kalan birsini göremedim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.