Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Davetiye hakkınız varsa buradan davetiye gönderebilirsiniz. Davetiye hakkınız yoksa kayıt sayfasından davetiye talebinde bulunmaya yönlendirebilirsiniz.
Hocam, bazı arkadaşlar o video'nun yorumları altında davetiye satıyorlardı, 200 TL'ye