Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bazı insanlar kimse hakkında olumlu bir şey söylemez ve sürekli negatiftir, yüzüne git söyle sorununu çöz dediğinde gidip onu da yapmaz böyle tiplerden uzak dururum.
Egoistin egosuyla dalga geçersin yada cahili pas geçersin aldırmazsın ama negatif insan çekilmez.. insanın kanını emer hele birde konuşkansa yandın 😁