Pek çok yer var dron ehliyeti 0-01-02 olmak üzere 3e ayrılıyor 0 herkesin alması gereken hobi amaçlı 01 ticari ehliyet ben bundan almıştım her yerde önceliğiniz oluyor yasal bir şekilde çekim yapabiliyorsunuz 02 sha oluyor onu sadece askeriyeye bağlı kişiler alabiliyor silahlı olduğu için.
o ehliyeti aldım ama bir ile yaradığını görmedim malum yeşil alan yok hiç