Vicdan, adamına göre olur.
Her konuda vicdanlı olursak bize yapılanı başkasına yaparlar. Buna vesile olmuş oluruz farkında olmadan.
Bu nedenle sen vicdan yapmamalısın.
Önce bu konularda deneyimli bir avukattan fikir al derim.
Ve asla unutma ki ''bu dava % 100 alınır'' diyen bir avukatla da çalışma. Her zaman olasılıklar vardır.
Normal şartlarda senin masrafların karşılanmalıydı. Ama dediğim gibi sözleşme, konuşulanlar falan bir çok değişken mevcut.
Emlakçıyı da unutma derim, dava açılacak ise onu dahil et mutlaka.
Avukattan fikir aldıktan sonra enine boyuna düşünerek karar vermen daha sağlıklı olur bence.
Her şeyden önce sakin olmaya çalışmalısın. Hayırlısı diyelim.