Biliyorum sizlere farklı görünüyorum ama aslında öyle değilim. Beni yakından tanıyanlar bilirler.
Buna güldüm

Geçmiş olsun hocam. Bence hiç uğraşma allahından bulsunlar. Olan olmuş çıkmışsınız zaten itle köpekle daha dava açıp muhattap olmamanızı öneririm. Olay psikolojik olarak sizi biraz sinirlendirmiş veya canınızı sıkmış dahi olursa olsun bence daha fazla uzatmayın. Bakın önünüze unutun gitsin, Ülkemiz insanları işte böyle yapacak birşey yok.