Yeni evindeki kiraya kadar istemelisin. Taşınma masrafın, onun bunun şunun ne varsa. Ben de ev sahibiyim benim kiracım 2 kira + elektrik doğalgaz su borcu bırakıp kaçtı sayaçlar benim üstümeydi. Böyle ev sahiplerinin yaşayacaklarına bu sebeple acımıyorum bas davayı gitsin.