semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşırı Egolu, Aşırı Pozitif, Aşırı Negatif.
Denge her şeydir

Batu75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bensin.
Sen bizsin Semih bey

SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi gibi inanmayayi aptal sanan, hayatinda inandigi sey disinda 2 kitap okumamis, doğdugu yer disinda 3 yer gormemis, fikirdaslari dışında 4 kisiyle sohbet etmemis, duunyadan haberi olmayip da kendini ilim irfan sahibi sanan, karşısındakine acidigini dusunen ezik tipler
Ek; hiçbir şey bilmemesine rağmen her şeyi bilen, bildiği her şeyi de müneccim olduğunu varsaymış gibi doğrulayan diye gider böyle.. Allah uzak eylesin