adam hem inancima saygi duyacaksin alay etmeyeceksin diyor, hem de karsisindakinin inancina safsata diyor

gerçekten munakasaya girilemeyecek kafalar bunlar


ne guzel demis sair:

senin gibi durzuler yüzünden dininden de soğuyacak bu millet!


diyanet bence fetva vermeli bu konuda. imam gibi yetkili din adamlari disinda hickimse hic bir ortamda dini konularda akil verememeli. zira burada da görüyoruz ki yuksek oranda dinini savunmak, guzel guzel anlatmak yerine karsiya saldirmak, hakaret etmek, küçümsemek var adamlarin kafalarinda. inanmiyor musun? sen aptalsin, malsin, kafan basmiyor, saygisizsin zart zurt...

sen benin inandigim seye safsata dersen, dinine inanmadigim icin beni mantiksizlikla itham edersen kusura bakma %85 degil %200 de olsa oranin gram saygi beklemeye hakkın yok inandigin şeylere.

avrupada yasiyorum, bati neden ileride birkez daha gordum. en muhafazakar insanlari bile, en inancsizlara, kendi ahlaklarina en aykiri davrananlara bile o kadar saygili ki. malesef bizim toplum daha islamin en temel felsefesi olan hosgorude sınıfta kaliyor.

peygamberim diyor da muhammedin peygamber olmasina rağmen inancsizlara gosterdigi hoşgörü ve saygidan haberi yok. bu saldırgan ve ustten bakma, hor gorme, terbiyesizlesme hakkini hangi ayetten aliyorlar merak ediyorum, onu da paylassinlar madem gorelim.


benim gorusume safsata mi diyorsun? ben de sana derim ki illa safsata ariyorsan, inandıklarını sorgula safsatanin dik alasi!

bol şans