S.a herkese hayırlı akşamlar şimdi %90 üzeri raporu ile alınan engelli aracı 5 yıl dolmadan araç üzerine alınan kişi vefat ederse ötv ödenip araç mirasçılar arasında pay edilir yada arabayı kullanan kişi mirasçılara hakkını vererek aracı kendi üzerine alabilir diye biliyorum peki vefat etmeden 5 yıl dolduktan sonra aracı normal araç statüsünde satabiliyor diye biliyorum eğer böyle bir durum olursa vasi aracı satıp parayı kendi hesabına alsa diğer mirasçılara pay ödemek istemese dava açarak hak talep edebilirmiyiz umarım izah edebilmişimdir internette araştırdım biraz fakat böyle bir konu denk gelmedi sadece nasıl pay edileceği yazıyor cevaplarınız için şimdiden teşekkürler