yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linç yiyorum diye performans düşüklüğü var çekirdek atarım linç yerim kurumsal plus alırım linç yerim ☺️
lsen nick arıyordun dimi bi ara

LinçMan