ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilindik firmalar dışında hiç biyerden işlem yapmayın. Sözleşmeyi eksiksiz okuyun
alpereneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Findeks konusunda cidden problem çıkıyor, bu konuda bende çok problem çektim. Findeks puanın isterse 1900 olsun yine bir bahane çekebiliyor. Bu yüzden bazı bir kaç firma hiç findeksine bile bakmadan (benim çalıştığım büyük bir firma mesela) direkt teslim ediyor. Bu yüzden önerim o tarz firmalarla çalışmamanız olur. Bende ilk araç kiralamamda seninle aynı mantıktaydım. Sonrasında bir firma buldum ve çok tereddüt ile gittim ama şuanda fiyatı isterse diğer bayilerle 2 katı olsun yine de asla vazgeçmem…

MERAK EDENLER İÇİN FİRMA İSMİ: ENTERPRISE - GAYET GLOBAL VE YOLCU360 gibi firmalardan kat be kat kaliteli…
sfurkanoven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokak arası rent a carlardan uzak dur kurbanın olayım
Aracı yolcu360 üzerinden kiraladım. Yolcu360 büyük firma değil mi yoksa ben mi yanlış biliyorum acaba ?