Saygıdeğer r10 üyeleri bırakın herkes kendi dinini yaşasın burda kimse sizin söyleminizle din değiştirecek veya o dine görüş değiştirmeyecek çünkü kimse sizin yazdığınız şeyleri düzgün okumuyor kendinizi yormayın artık, tartışmayın, birisi sizin dininize laf ediyorsa örneğin Müslümansınız bırakın o cezayı zaten Allah verecek kitapta öyle yazıyor siz neden burada o kişilere hakaret ederek günah işliyorsunuz ki? Ben r10da dün geceden sonra dini hiçbir sohbete katılmayacağım mesela gereksiz çünkü