Emniyetin önüne arabayı çekip bekledim diye beni terörist ilan polise mi ? Arama izni olmadan ayakkabılarına kadar çıkarttıktan polise mi? Kendimi ifade etmek isteyince de bağırıp susturan polise mi?
Ve yaptığım iş ile dalga geçip dağdan mı indiniz diyen polise mi ? Kusura bakmasın kimse de emniyetin önünde arabamla arkadaşımı beklerken saçma sapan uygulamalar yapan devlet üniforması altına bürünen polislere bu yetkiler çok bile polislere olan iyi niyetimi nerde görsem nefret eder hale getirdiler