Ateş izni var diye biliyorum ama malesef sonuçlarına katlanmamak için kendilerini riske atmıyorlar.
Gençlik yıllarımda polis arabasının tepe lampasını görsek paçalardan verirdik. Polis gördümmü bir tırsardık, şimdi polislerin bir popülerliği kalmadı. Sebebini anlatmaya gerek yok sanırım...