Merhabalar,

Size bir sorum olacaktı. Ofis tutacağım. Ancak şirket açılışını ilerleyen günlerde yapacağım. Bu bir sorun olur mu? Kira sözleşmesi şahsi olmuş olacak. Şirketim LTD olacak.

LTD şirket kuruluşundan önce sözleşme yapılıp ofis tutulsa sıkıntı olur mu? Konu hakkında bilgisi olan arkadaşları etiketliyebilirseniz sevinirim.