Merhaba arkadaşlar yıllardır bacağımda oluşan bir hasar yüzünden ve bel fitigindan dolayı ağrılarım mevcut algolijiye gönderdiler beni orda bir iğne tedavisinden bahsettiler yılda 1 veya 2 defa belden yapılıyormuş ama doktor yan etkilerin çok olduğunu ne kadar dikkat edersen et enfeksiyon ve iltihap kapma oranın yüksek olduğunu söyledi bu beni çok korkuttu iyileşme oranında yüzde 50 60 civarı dedi sizce yapmalimiyim veya yapipta yan etkisi gören oldu mu başına gelen var mı?