İzinden önce ilk atis yaptirilmasi öğretimeli . Adam kaçıyor diye sol bacagindan vurulmaz ... Yani vurulan Adamin suçuda o an orda bulunmak göz altına alınmış sadece panik atak hastası çıkıyor ölse polisin başı ağrır... İlk önce zarar vermeden vücutta nerelere ateş edilir o öğretilmeli.
Ayrıca ABD polisi ile bizim polisler bir degil maalesef adamlar tam techizat kamerası vs si elektro şok tabancası vs adamlar spor yapıyor sürekli ki müdahale ettikleri olaylar yani silah siktiklari olaylar ciddi olaylar