Ya Allah kahretsin Allah kahretsin bizde kendi dertleri mize dery diyoruz ya Allah kahretsin
Bu yaşadığın bu çektiğin dert varya kendim de dahil dünya nın %99 u dayanamaz
Ya nasıl denir ne denir bilmiyorum kim anlıyorum haklısın falan derse yalan abi yalan seni varya hiç kimse anlamaz anlayamaz Allah o sana el uzatmayan çevredekilerinde o raporunu onaylanmayan memurumda belasını versin ulan döndüm döndüm tekrar tekrar okudum Allah kahretsin ağlamak çözüm değil ama ağlıyorum bu nasıl bir derttir abi ya insanın ileride neler olacağını bilip çaresiz ce o günü beklemesi nedir allah benide kahretsin ne büyük şeylere sahipmişim ne nankör müşüm allah kahretsin kahretsin kahretsin....... Umarım öyle bir yollar çıkat karşına öyle güzel kapılar açılır ki bir daha çaresizliği yaşamak zorunda kalmazsın abi başka da diyecek birşey yok