Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu din olunca değil de islam dini olunca tırnakları çıkıyor bazı arkadaşların

Buraya güzel bir ayet bırakıp iyi geceler dilerim herkese

"رُبَمَا يَوَدُّ الَّذ۪ينَ كَفَرُوا لَوْ كَانُوا مُسْلِم۪ينَ
İnkar edenler, "Keşke müslüman olsaydık" diye çok arzu edeceklerdir. - Hicr 2. Ayet"