şuan yaşadıgım yerde (mersin/erdemli) bikaç telefoncunun camında gördüm taksiyle telefon satılır diye ama detayını bilmiyorum tabi.aynısı daha önceki yaşadıgım yerdede (k.maraş/elbistan) vardı.yani nasıl çözdüklerini bilmesemde,ufak esnaflarda kartla taksit biçok yerde gördüm.onlara baktınız/konuştunuz mu?