interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kamu davası davası demek ille de kamuda çalışan memur olmasını gerektirmiyor. adı kamu davası
kamu davası : bnm avukatım yok , param da yok ama şikayetçiyim. devlet bu işe bir el atsın.delilleri incelesin,ifadeleri alsın. gerek görürse dava açsın demektir.
kamu davasını da kim kaybederse tüm masrafları o öder.kazanan yada kaybeden olmaması durumunda dava açılmasına gerek yoktur der dosya direkt kapanır.
Hayır hocam. Kamu davası bir bireye degil topluma veya devlet kurumuna da zarar verebilme ihtimali olan ve dedigim gibi genelde taraflardan birinin memur oldugu davalardır. Dediginiz sekilde bir aciklamasi yok. Fena sallamışsiniz ))