erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam kamu davası nasıl olsun? Kamu davası olması icin bir memurun gorevi basinda herhsngi bir suça bulasması gerekir ki kamuya mal olsun. Bir ogretmen ogrencisine tokat atarsa her ne kadar aile biz sikayetci degiliz dese bile savci kamu davası acabilir. Memurun gorev başında isledigi suctan dolayı açılır kamu davalari. Ortada kamu çalışanı yok. Yani memur yok.

hocam kamu davası davası demek ille de kamuda çalışan memur olmasını gerektirmiyor. adı kamu davası
kamu davası : bnm avukatım yok , param da yok ama şikayetçiyim. devlet bu işe bir el atsın.delilleri incelesin,ifadeleri alsın. gerek görürse dava açsın demektir.
kamu davasını da kim kaybederse tüm masrafları o öder.kazanan yada kaybeden olmaması durumunda dava açılmasına gerek yoktur der dosya direkt kapanır.