aztecmarkets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden boyle dedınız aydınlatırmısınız
Merhaba,

Fiyatı gerçekten çok düşük tuttuğumuz için. Bazı yabancı forum sitelerinde 250 usd civarı satışı yapılıyor bu ürünün. Ancak döviz kuru malum, çok yüksek. O yüzden bu şekilde bir fiyatlandırma yaptık. Hem sürümü yüksek, hem reklamsız. Hem ömür boyu. Şuan en düşük aylık lisansın 19 usd olduğunu varsayarsak fiyat gerçekten uygun. Elimizde fazla olduğu için satışa çıkarıyoruz.