Ücretsizin bir tık üstü fiyat diyebilirim Çünkü Owned + No Branding satışı uzun süre önce durduruldu. Artık aylık yıllık ödeme periyotları ile satış yapıyorlar. Cidden çok ucuz alan kişiye hayırlı olsun.