yanlış anlamayın ama 5 kişi aynı yazılımın tüm haklarını nasıl paylaşıcak
Yanlış anlamadım. Estağfurullah. Daha cazip gözükmesi için yazdım. Forumdaki bir kaç kişinin bu şekilde ilerlediğini gördüm. Deneyeyim dedim.
"-". Haklısınız hocam, bu scripti bedava versem aldığım paradan daha çok hayrını görürüm.