Kişinin aile yapısına göre değişir seçimler.
20 li yaşlarda genç biriyseniz yada yeni evli bir çift tabi ki Amerika veya Kanada. Ama çocuklu bir aile için seçim Almanya olmalıdır. Almanyadayım sıkıcı mı hayat? Evet çok sıkıcı sosyal açıdan. Ama kendinize meşgale bulabilirsiniz. Bahçe, hayvanlar, spor ya da doğa aktiviteleri vs. Almanyada şunu bilirsiniz siz ve aileniz her zaman sosyal açıdan güvendedir.
Yukarıdaki yorumunda bir hocam sosyal hayatın güzel olduğunu söylemişti. Siz ise sıkıcı olduğunu söylüyorsunuz. Yerine göre değişiyor sanırım.
Bana da emekli ülkesi gibi geliyor. Güvenli, huzurlu ve sakin. Biraz daha +50 yaş için uygun gibi.