Merhaba, Kölnden bir abiyle tanıştım. Orada bir otomotiv fabrikasında çalışıyormuş ismini de söyledi. İş davetiyesi gönderteyim dedi konuştuk ettik bugün aradı davetiye ücreti 214 euro bir de vize için 85 euro yatırırsın konsolosluğa başka bir şeye gerek yok diyor. Birkaç evrak gerekiyormuş onlardan da bahsetti. Çok tanımıyorum adamı. 40-50 gün sürdüğünü söylüyor davetiyenin gelmesini. Almanyada yaşayan varsa bilir belki böyle bir şey gerçekten var mı varsa doğru olabilir mi?