görselde leedkeper uygulaması eğer boşta ise tükettiği ram miktarı dışında herhangi bir sorun görünmüyor, sağ üst kısımda 32 gb kısmın 31.9'u olarak yazıyor, bu her zaman mevcut belleğin 0.1 - 0.3 altında gösterir, 29.8 yazan kısmı sistemin kullandığı maksimum değeri gösterir, ihtiyaç halinde tamamını kullanır. yani bir problem yok.
arada bir 6-7gb ye iniyor ama ne zaman bilmiyorum gözüme çarpıyor. oyun filan açarken sorun yaratmıyor asla sadece böyle fazla gözükmesi sinirimi bozuyor