Vaudeville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görselde leedkeper uygulaması eğer boşta ise tükettiği ram miktarı dışında herhangi bir sorun görünmüyor, sağ üst kısımda 32 gb kısmın 31.9'u olarak yazıyor, bu her zaman mevcut belleğin 0.1 - 0.3 altında gösterir, 29.8 yazan kısmı sistemin kullandığı maksimum değeri gösterir, ihtiyaç halinde tamamını kullanır. yani bir problem yok.
arada bir 6-7gb ye iniyor ama ne zaman bilmiyorum gözüme çarpıyor. oyun filan açarken sorun yaratmıyor asla sadece böyle fazla gözükmesi sinirimi bozuyor