İstedikleri fazladır eksikdir bilemem. Bildiğim şey 5 milyon memurun iyi niyetli düşünürsek yarısının fazlalık olması. Ülke bu bataklıktayken birileri Soliteire oynasın diye iş insanlarımızın para vermesi saçmalık. Yatıp kalkıp 7/24 dua edelim ki ülkeyi ayakta tutan ihracatçı reel sektör var. Bu kadar kamu israfına zor bile dayanıyoruz. Ne yapılmalı? Acilen 657 kaldırılıp ihtiyaç fazlası memurlar aynı özel sektörde olduğu gibi tazminatı verilerek güle güle denilmeli, salla başı al maaşı mantığı terk edilmeli. Kalan memurların ise şartları iyileştirilebilir, problem yok.