Özel sektör çalışanlarına memurlara yapılan zamların yarısı yapılmadı. Memurlar hakkını arıyor ve bence olması gerekenler, tabi işini gereklilikleriyle yapmayan, kurumunda otlaklayan memurlara 1 tl bile fazla orası ayrı konu.