SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Aziz Nesin’in bahsettiği % lik kısımdaki kişileri konuşmak bile midemi bulandırıyor. Kurban olduğum Allah kul gönderiyor gönderiyor bari aklını kullanabilecek kişileri göndersin de şu muazzam yaşamı kirletmesinler. Altı üstü 1 kez yaşayacağız ama onunda içine ettiler. Ben şunu diyorum kendi kendime eğer bunlar cennete gidecekse benim yerim çoktan hazırdır
Çocuğu üşümesin diye fön makinesini yanında açık bırakıp içeri giderek kendini asan annenin, anaokulu mezunu vasıfsızların 20-30k maaşla çalıştığı yerde atanamayıp kendini asıp da cebinde 3 tl çıkan gencin olduğu yerde sadece böyle şeylere woooaaow haram haram diyenler sadece bizi kandırır gibime geliyor hocam.